söndag 20 juni 2010

Tomt... prinssesan har flyttat

Vi får se hur det går... bra tror och hoppas jag! Leah ska sova i sitt rum inatt. Tomt i vårat... men lite privat liv vill vi ha! *haha*
Det tog en liten stund extra att få henne att somna, men hon tog en sovstundi bilen på väg till IKEA vid 18 tiden, så hon var nog inte heller så super trött nu när hon skulle läggas. Hon pekade på allt i rummet, dunkade i väggarna runt sängen som inte fanns där tidigare, kastade ut nappen och snuttis mm... tillslut så la hon sig ned och små prata en stund innan hon slöt sina vackra blå.
Vi får väl se hur natten blir. Hon brukar sova hela nätterna, man kan nån gång få hjälpa henne att hitta nappen. Vi får se hur många ggr vi får springa i natt och hur långt tid det tar innan vi hör henne, om hon hinner börj skrika super hhögt innan nån av oss vaknar till.
Självklart får hon komma in och morgon mysa i våran säng, eller om hon vaknar lite tidigare kan hon få somna om inne hos oss. Hon är ju så mysig då, att höra henne snusa och rulla runt mellan oss, och på morgonen när man ligger och halvsover och hon tittar på tv och busar och klappar i händerna.. mitt lilla hjärta! Nu börjr jag bli lite blödig här.. skärpning! Det är ju T som är den blödiga av oss i denna situation. Enligt honom kommer jag ändra mig och flytta in hennes säng till oss, vi får väl se om jag kan hålla mig eller om han får rätt.. ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar