torsdag 17 juni 2010

Rädda den!

Nu känns det lite bättre, känner mig som en människa igen. Hela morgonen och fm har jag inte kunnat hålla ögonen öppna, har kännt mig såå sjukt trött och borta. Som i en annan värld. Leah är bättre idag, vi försökte busa så gott jag orkde på fm. Nu har vi varit en sväng på Willy´s och handlat lite, var lugnt där nästan inget folk. Så skönt, kan man gå å strosa för sig själv.
Nä vi åkte till Willy´s och kom på Huddingevägen, vid rödlyset vid mässan kom det en hund springades vid vägkanten. Den måste ha rymt eller slitit sig, sprang stressat. Efter kom en polisbil med blåljus på, så jag hoppas de lyckas fånga den!
Åh jag hoppas verkligen att den klarar sig!

Skönt väder är det ute! Varmt men lite fläktande, så härligt! Snart kommer T hem, då ska vi ta en promenad och gå till nån park och leka lite. Leah måste få ut och få lite luft och göra av med lite energi. Passa på att vara ute eftersom det ska regna typ hela helgen.. Vem är det som beställt allt regn?????? Ta genat tillbaka din beställning!! NU!

Nu ska jag och Leah dela på en banan och titta lite på Hotell Kantarell och mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar