tisdag 15 juni 2010

Galapremiär Beck-Levande begravd!


Igår var det ännu en bio premiär! Denna gång såg vi Beck- Levande begravd. Nr 26 i ordningen av Beck filmer, denna film kallade de för en "skräck.Beck" och det stämde in. Denna Beck var betydligt mer "läskig" än vad filmerna brukar vara. En seriemördare, alla i publiken satt på helspänn och när allt var lugnt slappnade alla av, men i nästa sekund hände nåt oväntat och HELA PUBLIKEN HOPPADE/SKREK TILL!! SHIT! väldigt oväntat.

Brevid mig satt en äldre dam, under hela filmen satt hon i stort sett med händer för ansiktet. När allt var lugnt passade hon på att dricka lite sen upp med nävarna igen, Det var som om hon satt på nålar under hela filmen. Jag och mamma satt och skrattade åt henne lite då å då..
Denn film får +++++ av fem möjliga. En oväntad och mycket bra Beck film!! Värd att se!
Innan insläpp delade de ut Vitamin Well Reload dricka. Även inne på bio fanns det att hämta, även nåt alkohol bubbel, men eftersom jag tog bilen in fick jag hålla mig till vitamin drickan. Väldigt god var den.

Mamma köpte en stor popcorn som vi nästan mumsade i oss innan filmen började, svårt att låta bli. "Bara en till, sen ska jag vänta tills filmen börjar" så sa vi hela tiden.
En hel del kändisar dök upp, självklrt skådisarna i filmen, alla utom Mikael som var hemma sjuk..
En kul kväll med mingel och popcorn och en bra film!

2 kommentarer:

Alla bäckar små sa...

Men hallå, hur lyckas du komma iväg på massa galapremiärer hela tiden? :-) Fusk. Men tack för tipset, den filmen måste jag se. Kram på er

Xandra sa...

Mamma som får i nbjudningar =) jag bara hakar på *hahah*

Skicka en kommentar