söndag 13 juni 2010

Helgens äventyr

Denna helg har vi haft en hel del för oss..Nu sitter jag här hemma med en kopp kaffe och myser. T håller på att natta Leah. Dags att uppdatera bloggen lite med vad som hänt i helgen.

Denna helg har varit lugn, inget vidare väder. Lördagen var vi en sväng till läkaren på återkontroll av utslagen och för att få Tavegyl på recept. Allt gick bra. Sedan kom Mica och Nowa över och var här hela dagen! Kul!! Nowa och Leah knatade runt runt, Leah kröp nästan ingenting utan gick dit hon skulle. Märks att hon kommit på hur man göra och kan hålla balansen länge. Hon tycker att det är roligt och VILL gå! Man blir så glad i kroppen när man tittar på henne. Hon ser så glad ut, s milar och lyser i ögonen. Bus hela dagen, och Leah skulle ju självklart ha allt som Nowa lekte med, så hon försökte ta allt ifrån Nowa. Sedan på em slocknade båda, Leah i sin säng och Nowa i soffan. Under tiden tittade jag, Mica och T på fotbollen.. inte för att jag är intresserad men det blev två mot en så det var bara att ge med sig.. På morgonen idag blev vi uppbjudna på kaffe hos Joanna, Theo och Leah lekte och irriterade varandra som "syskon gör". Vi hade båda tvättstugan kl 11 så i med all tvätt så tog vi en promenad och handla glass och postade paket, klarade oss undan regnet. Medan Leah sedan sov en stund passade T och jag på att byta våran köksfläkt till en nyare, Det blev super fint! När hon sedan vaknat åkte vi över till min mamma. T hjälpte dem att köra iväg en fotölj. Undertiden tog jag en sväng till Farsta C. Där uppträdde Charlotte Pirelli, Leah satt i vagnen och klappade händerna när hon sjöng. Leah speglar sig i skötrummet. Vi klarade oss från regnet, det kom senare när vi hunnit hem igen.
Leah gick runt runt..
>

Klappade på katterna lite..


När T kom tillbaka åkte vi hem. Skönt att få komma hem och slappna av, lagade middag och sedan låg vi i sängen alla tre och tittade på Hotell Kantarell, mysigt! Nu ska jag njuta av min kaffe kopp!! Bajj Bajj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar