onsdag 16 juni 2010

Jag ger upp!

Nu orkar jag inte mer.. nu sitter tussen på plts i min vänstra näsborre! Det slutar aldrig droppa!!! Sååå irriterande. Huvudet spränger och ögonen är super trötta, hoppas denna förkylning inte blir värre!
Leah är lite små snorig hon med, T har klarat sig än sålänge¨, snart sitter nog även han och snorar.

Min lilla tös var såå gullig när hon satt i sin säng nu när jag nattade henne. Jag tror att hon "sjöng" Imse vimse spindel för sig själv, eller rättare sagt gjorde rörelserna. Hon satt med båda pekfingrarna och duttade mot varandra, sedan lyfte hon armarna upp och ned, sen ihop med fingararna igen. Sedan viftade hon med händerna, fingrarna mot varandra. Så avslutar hon med att klappa i händerna! SÖTNOSEN MIN! Sedan la hon huvudet på kudden och så tog det inte alls många minuter innan hon hade somnat.

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och mysa med min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar