onsdag 23 juni 2010

Sol idag igen! och en å annan piggelin ;)

Idag har vädret varit lika underbart som igår! Leah och jag gick till parken och lekte på fm, som alltid lika roligt och mysigt. Blev inget bad i plaskis då den var full med fritidsbarn ca ett 30 tal!! Gick hem för att sova middag, jaag passade som vanligt på att plocka och fixa hemma. Sedan kom morfar och vi tre åkte till ett café som ligger lite utanför snättringe, en gammal kompis till min pappa som äger och driver det. Så varje år åker vi dit oh fikar! Det är ett litet torp, så mysigt. Jätte lågt i tak så man får se upp när man kommer in. Leah fick ken piggelin och en festis, nice i solen! Jag tog en kanelbulle och en MER och pappa kaffe och en smörgås. Gott gott! Leah gick runt och inspekterde och hälsade på folk och klappade hundar!
Hon somnade gott i bilen på em på väg hem. T kom hem lite senare idag, var mycket på jobbet. Vi gjorde en High Five i dörren och jag åkte över till min mamma för lite jobb. Nu slappar vi hemma, Leah har somnat och T och Jimmy spelar Playstation. Jag har lånat Jimmys Iphone och ska leka med nån app, nåt typ av pussel spel.. ge mig tur! Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar