onsdag 30 juni 2010

Parkhäng och islatte!


Idag tog vi en promenad till Farstaängens parklek för att möta Chrisse och Adde! Spenderade fm med lek och bus och fika. Adde och Leah lekte med bandyklubbor och boll, gick väl sisådär. Cyklade lite och utforskade.
Leah spelar bandy.. eller försöker!


Efteråt tog vi en promenad upp till centrum, Adde somnade men inte Leah. Vi satte oss på torget och käkade lunch, Leah och jag delade på en lasange. Gott! Så skönt nu när hon kan äta samma som mig. Kan hon få smaka, och nu har hon fått upp aptiten igen och mumsar glatt i sig det mesta som serveras.
Sedan skiljdes vi åt och jag irrade runt för att shoppa en massa små saker ex inpackning, våtservetter, nappar, lite mat, lvedon mm. Tur att Leah somnade i vagnen. Hon vaknade lagom tills vi skulle promenera hem. Jag kunde inte låta bli att köpa mig en Islatte att mumsa på påvägen hem. Svalkande i solen!


Nu har jag gjort en massa nytta här hemma.. lagat kvällens middag Tacopaj!
Nu kom Tomas hem så nu ska jag vara lite social med honom. Vi är hundvakt till pappa och Marias hund Donna. Så ikväll blir det en mysig kvällspromenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar