onsdag 2 juni 2010

SOL!! och piggelin...

Sol, sol, sol!! Idag har min bleka kropp nog fått lite sol på sig. Vi gick till Fagerlid parken vid nio, gungade och gick med cykeln lite, vid tio var det sångstund, så vi var inne och lekte lite. Leah gillade sångstunden, hon klappar i händerna och skrattar. Så härligt att se att hon tycker det är kul.
Promenix hem för fm vilan, under tiden passade jag på att äta lite och packa ihop några paket, glo på tv och slappa. Nu på em har vi träffat min kusin Mica och syssling Nowa i en park hos dem. De var så snälla och bjöd oss på varsin Piggelin! Super gott och svalkande i denna värme. Bus och lek och såpbubblor! När Leah satte sig i gungan såg jag hur trött hon började bli, så vi packade ihop oss, sedan hade jag sångstund i bilen hela vägen hem för att hålla henne vaken. Skönare för oss båda om hon somnar i sängen, och det lyckades jag med. Nu sover hon gott och jag har satt på en diskmaskin, ska fixa lite mat också. Ska överraska T med kött och klyftpotatis och beasås.
Seee ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar