tisdag 8 juni 2010

Första dagen på vecken..

Blev inget bloggande igår, orkade inte när jag väl satte mig ned igår. Full fart hela dagen!! Det är härligt att ta vara på tiden, hitta på saker och träffa folk. Igår träffade vi en gammal klasskompis till mig Ullis och hennes två grabbar i Bandängen. Efter frukost och fix promenerade vi dit. Heldag i parken, tittade på djur, grävde i sandlådan, utforska överallt, klättra upp och ned i trappan, gå med gåvagn/cykel mm. Gissa om mitt barn var smutsigt!! JAAA!! Men det ska synas att man lekt. Ett rent barn har inte haft roligt! ;)




Vid halv tre promenerade vi hemmåt, mötte T som kom från jobbet precis utanför porten, då tog vi en Powerwalk, som vi sedan ångrade..helt slut båda två. Hade hellre legat på soffan! En dusch och lite middag så iväg över till mamma och bada katterna! Det gick smidigt denna gång, bättre och bättre för varje bad! Halv åtta kom jag hem och kunde lägga mig i soffan och KOPPLA AV!

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att SthlmsHem ska komma, nån gång mellan 07-10. Nu ska mina slaskmonster bort!! De låter, speciellt super högt när man ska sova. De bubblar upp vatten ibland oh luktar skunk! Så Hoppas de kan göra nåt och inte bara står där och säger "nee tyvärr finns det inget jag kan göra".
Nu är det dags för en stor kopp kaffe!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar