torsdag 15 juli 2010

Sol och pool

Doften av nybakta kakor sprider sig i köket.. strax.. alldeles strax ska jag provsmaka en av kakorna...

Jag bakar som ni kanske förstår. Inte blivit av innan.. haft hela veckan på mig men inte fått så mycket gjort och snart är det lördag!
Blir mer kakbak i morgon och sen i morgon kväll blir det bullbak! Och på lördag morgon blir det tårtbak! *hihi* hoppas allt kommer uppskattas och smaka gott.

Idag har det varit full rulle heeeeeeela varma dagen.. vi började med att kliva upp strax efter sju.. snabbt packa ihop oss och åka ut till värmdö för att bilen skulle få sig en service. Leah hann inte vakna ordentligt innan så hon fick en flska välling i bilen, INTE BRA! Den vände och kom upp.. på mig! Ja ja tur att vi precis var framme så in på toa och torka och tvätta av.
Bilen klar, hem igen.. stannade på vägen hos pappa på jobbet, Volvo i Nacka. Kom ut med en ny bilbarnstol till Leah en Britax! Så nu kan hon sitt aupp mer och se ut mer inte ligga i den andra som en lite bebis. Hon är ju en STOR tjej nu! Hon trivs toppen bra i den.
När vi kom hem började T och mecka in den nya stolen i bilen.. jag fick avsluta och det tog en stund.. Morr! Packade ihop oss igen för att åka hem till min pappa och plaska lite i poolen..SÅÅÅ SKÖNT!
Leah somnade när vi kom dit så vi fick lite egentid att bada och sola. När hon vaknade var det full fart och bus, denna gång gillade hon bättre att bada i poolen. Hon blev modigare och modigare, hon började hoppa i famnen från kanten. Så kul att se att hon har roligt!
Efter ett par timmar i solen och poolen åkte vi hem. Busat lite med Theo på kvällen. De ha så roligt ihop, vi dansade och sjön. Leah och theo raceade med vagn och BobbyCar.
Haft en toppen dag! I morgon blir det massa bad! Först iväg med Theo och Joanna någon stans, sedan en sväng till miin pappa igen.

Nä nu är det dags att ta ut kakorna från ugnen och in med en ny plåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar