torsdag 29 juli 2010

...men det är bara regn hos mig...

Så mysigt.. det smattrar på mina fönsterbläck, det är grått ute och varmt och mysig inne. Jag gillar regniga dagar, de får dock inte bli för många och inte flera i rad, men en då å då skapar bara massa mys! Busa hemma och titta på en film, glida runt i mjukisar och slappa.
Man behhöver sådana dagar.
Dock kanske min lilla prinsessa tycker det är lite tråkigt, men ännu har hon inte protesterat.

Just nu har jag en köttfärspaj i ugnen, det blir kvällens middag. Skulle haft korvstroganoff, men behövde lite mer korv och jag vill inte gå å handla i detta väder, så tog vad som fanns hemma och paj var läääänge sen.
Hoppas älskling inte blir besviken.

Senare ikväll ska jag TRÄNA!!! Woohooo bokat ett spinningpass kl 19.30 på 30 min sedn blir det lite crosstraining eller kanske gymmet, får se hur mör jag är efteråt då jag inte tränat på ca 2 månader... Nu är det ändring på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar