torsdag 8 juli 2010

Partytält..eller lektält...?

Tog en promenad ned till Ica Bomben efter middagen och hämtade ett paket.. det var till Leah, lite tidig födelsedags present. Ett lektält! Hon blev jätte glad oh helt vild! In oh ut kröp hon och skrek av glädje medan vi satte upp det. Det kommer att stå ute hos mormor, men vi kunde inte hålla oss, utan var tvugna att sätta upp det och se vad hon tyckte!
Tältet fick +++++ av 5 möjliga!




På morgonen var vi i parken med Chrisse och Adde och lekte, som alltid lika trevligt! Sedan hem en sväng till mormor och busa! Hon hjälpte mig att passa Loppan medan jag var hos frissan. Så nu är jg nyklippt! Känns tipp topp. Har en frisyr igen. Sedan mötte vi Joanna och Theo vid t-banan och sällskapade hem till dem på kaffe och bus. Klockan tickade på och vi kilade hem och började steka pannkakor lagom till älsklingen kom hem. Nu sover trollet efter att ha busat i tältet och jag och T sitter i soffan och slappar.... mys! Älskar min familj och mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vi har ett likadant tält till vincent och han bara älskar det. vi har fyllt vårat med massa gosidjur och kuddar och han springer in och ut hela tiden och tycker det är jättekul.
Kram marie

Skicka en kommentar