onsdag 21 juli 2010

ska bättra mig!

Nu har jag varit väldigt slapp på bloggandet!! Ja vet.. förlåt. Har varje kväll tänkt "nu ska jag uppdatera och lägga in lite bilder dels från kalset osv" men så börjar jag pyssla med annat.

Lite snabb uppdatering...:

I söndags tog jag Tomas och Leah och åkte iväg till Aquaria. Kul att göra nåt bara vi som familj. Leah tyckte det var toppen! Hon hade de största ögonen jag sett. #dä, dä , dä" och pekade på alla fiskar heeeeela tiden! Kul att hon är så med och tycker det är roligt och intressant!

Vi har hängt med Joanna och Theo de senaste dagarna, som alltid uper mysigt! En massa bus och lek, vi har badat, busat och gjort utflyckter.
Vi har även bokat en weekend till Norrköping och 2-dagar på Kolmården! Det ska bli så kul! Båda familjerna, sova på hotell och 2 hela dagar på Kolmården med bus och mys. Vi åker Fredag 30:e och hem Söndag.

Lägger in lite bilder senare! pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar