måndag 12 juli 2010

Minns det som igår...

Nu när jag börjar skriva detta inlägg är kl 20.10. Om 5 timmar fyller Leah 1 år!! Min lilla tjej har blivit så stor! Hon föddes 01.10 den 13:e Juli 2009, då blev vi, jag och Tomas föräldrar och jag blev MAMMA! Det BÄSTA som hänt mig! Den BÄSTA dagen i mitt liv, den största förändringen. Jag har nu någon som är viktigare än min själv, prio ett i mitt liv, MIN DOTTER LEAH!!!

Vid denna tidpunkt förra året hade jag spenderat ett antal timmar på förlossningen närmare bestämt 11 timmar! Provat ett antal olika hjälp metoder ex akupunktur, bad, lustgas, morfin och den bästa ryggmärgsbedövningen. Den hjälpte, fast på mig tog det lite mer på högersidan så när jag skulle resa mig upp kunde jag inte stödja på benet, det bara vek sig och tur att T och en sköterska kunde fånga mig.
Minns allting ganska klart, visst har man säkert glömt, eller förträngt en del men mycket minns jag!

Allt detta skedde för ett år sedan.. gud va tiden går fort! Alldeles för fort. Man ska uppskatta det allra minsta och inte ta livet för givet! Till slut sitter man där och undrar vad man gjorde all denna tid som varit...

ÄLSKAR MIN FAMILJ, TOMAS OCH LEAH SÅ OTROLIGT MYCKET! AV HELA MITT HJÄRTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar