fredag 30 juli 2010

mini semester!

Har fått Leah att somna nu!
T är på väg hem, och om några timmar sticker vi på mini semester med Joanna, Theo och Kenneth. Vi ska till Kolmården hela helgen. Bo på hotell och äta ute mm... ska bli sååå kul. T hr ju semester nu, så en hel del hoppas vi kunna hitta på nästa vecka.
Nu måste jag sätta fart att packa ihop oss. Sa till mig själv att jag skulle ha gjort det igår kväll, så jag kunde ta det lugnt idag, men men som alltid så göra man nåt annat och säger " efter det här så ska jag sätta igång.." Nu känner jag mig lite stressad och vet inte riktigt vad jag ska ta med mig i klädväg... hmm Leah och Tomas är klara, bara mig själv att packa ihop. Sen får jag inte glömma massa nödvändiga saker som blöjor, välling, små saker som är lätta att glömma!
Känns som man packar för flera veckor, men Leah kommer behöva en hel del ombyten, mn vet aldrig vad som händer.

Nä måste fixa en kopp kaffe till mig, så får jag säkert lite extra energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar