onsdag 28 juli 2010

Återträff!

Dags att börja fixa mig.. eller inte..!? Ev så kommer det bli återträff/klassyträff här i slutet av augusti, klassen från gymnasiet! Klart man är lite nyfiken på vart alla har hamnat i livet och vad de sysslar med, hur de ser ut osv!! Det kan jag inte sticka under stolen med. Några har jag träffat på, så lite koll har jag. Vi får väl se vilket datum som spikas! Hoppas så många som möjligt kommer då!

Funderat på till och från ett tag att göra en Detox! Men inte riktigt kommit till skott, inte vetat vilken kur jag ska göra... Igår hade Joanna fått hem ett paket med en massa jox i för 5 dagars, tydligen nån fastan och matchema att följa.
Hmm, får se om jag hakar på jag med, eller om jag förtsätter skjuta på det *haha*
Men idag ska jag träffa Louise! Hon ska starta upp mitt Sats kort idag! Det är verkligen på tiden, det ska bli såå kul och skönt att komma igång!
SATS IM BACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar