torsdag 14 januari 2010

Tack mamma!

Åhh.. min mamma är Världens BÄSTA!! Hon finns ALLTID där för mig! Skämmer bort mig med små överraskningar då å då. Även Loppan får sin del ;) Idag kom hon med en sån där "morgonrock" man får på Hasseluddens Yasuragi, en lite Zenträdgård som jag kan kratta i lite då å då.. saltskrubb och handske och en liten "småkompis" såndär liten boll man ska klämma på om man ex känner sig stressad eller så. Vet inte hur jag ska kunna återgälda allt det hon gör för mig?! Jag hoppas hon förstår vad hon betyder för mig!!!
Jag hoppas att jag och Leah har samma starka band när hon växer upp, jag vet i alla fall att jag ALLTID kommer finnas där för henne...oavsett vad!

Älskar dig mamma!! och Älskar dig min dotter!

2 kommentarer:

. sa...

Vad gulligt av henne!!
Önskar jag och min mamma också kunde ha det så..

Obama-mama sa...

Du är så mkt värd alla överraskningar Sandra, och jag håller med - din mamma är boomizakabom!

Skicka en kommentar