fredag 15 januari 2010

Lopp lös


Idag åkte jag, loppan, min mamma och cissi (loppans gudmor) till Forum Nacka. Mys att gå runt och kika lite. De har lite annorlunda affärer där än i andra centrum, man blir lite trött på att oftast ta sig till Farsta då det är nära. Finns en barnaffär som heter Juliet http://www.juliet.se/ i Nacka Forum, de har mycket färgglada kläder för barn. Loppan fick det ni ser på bilden av mormor och gudmor! TACK!


Nu på kvällen har jag varit lopp-lös, hon sover hos Tomas (sin pappa), Jag köpte hårfärg och åkte hem till min mamma för att äta tacos och titta på Lets Dance. Spanade efter Joanna som skulle sitta i publiken men är osäker på om jag såg henne? Haft en super mysig kväll. Nu är jag hemma och ska kika vem som åker ut sedan ska jag nog krypa ned i sängen och passa på att sova en hel natt, känns så klart tomt att vara helt själv här hemma, men får ju mysa och busa med min älskling i morgon igen!
Natti Natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar