torsdag 28 januari 2010

Hej mitt vinterland!


SHIT!! Ännu mera snö! Nu får det väl räcka?! Eller...? Jag blir ju insnöad, kommer ju inte ens 1 meter utanför dörren med vagnen! Plogningen orkar jag inte ens skriva om! Under all kritik, idag har vi städgata på våran gata så jag hoppas verkligen att de kommer hit och plogar, tror det när jag ser det!


Leah sov lite dåligt inatt, stökat och hostat. Vaknade och ville inte somna om, men tillslut så.. vaknade vi vid åtta och låg kvar i sängen och mös och tittade tv!

Hon är så mysig på morgonen, ligger verkligen och njuter och tittar tv. MYS!!

Nu har vi ätit frukost och det är full fart! Idag blir vi hemma, mys inne och titta ut på vårt vackra vita vinterland! Måste erkänna att det är vackert ute, alla träden täckta av snö och solen som ligger på och det gnistrar....

2 kommentarer:

Morsan & Jag sa...

Och jag som trodde vi var påväg mot våren...nä då kom det mer snö. Har lyckats lägga till att jag följer din blogg också ;)

Xandra sa...

Härligt! jaa, det räcker med den snön som ligger behöver inte komma mer!

Skicka en kommentar