måndag 25 januari 2010

Online shopping!!


Sitter här hemma och spanar i alla klädkataloger som härligt damp ned i brevlådan för ett tag sedan.. de sparas omsorgsfullt! De är som mina biblar.

Spanar på lite fint till sommaren, skulle.. eller snarare måste köpa ny bikini underdel och en matchande överdel då.
Märkte det nu när vi går på babysim, använder ett par badshorts och de börjar bli lite stora i midjan! Vore inte så skoj om de trilla av! *haha*
Hittat en baddräkt.. faktist riktiogt OK! Jag gillar INTE baddräkter, men denna är mer som en bikini med underdel som sitter ihop lite på mitten.. fattar ni? Ska se om jag kan hitta en bild, den är från http://www.ellos.se/
Hmm... den döljer lite av magen vilket jag gillar..!

Får se vad som hittas! Blir nog kanske lite från http://www.hm.se/ också.. *smile*

Mamma, jag vet!! du behöver inte säga till mig! Men du vet också inners inne att du är precis lika dan! det ligger i våra gener och kan inte undvikas! *fniss*

2 kommentarer:

Judit sa...

Snygg baddräkt.. men dessvärre två vita ränder sen ;) man kanske kan växla, haha

Xandra sa...

hahah! japps, men finns det nåt man vil dölja så varför inte!

Skicka en kommentar