onsdag 13 januari 2010

I´m back!
IDAG ÄR DET MIN ÄLSKLINGS 6 MÅNADERS DAG!!!
ojoj tiden går så fort, alldeles för fort!! Tänk för 6 månader sedan kom min lilla prinsessa till världen tog jävligt många timmar men ABSOLUT värd det!!! Det gör jag lätt om.. eller?!
GRATTIS MIN LILLA, eller rättare sagt STORA TJEJ!!

Haft en relativt lugn dag.. hjälp min mormor med lite städning. Svingat runt med dammsugaren i ena handen och Loppan i andra handen på höften =) Men det gick! Ingenting är omöjligt!!
Hem och vila lite, busa och mysa!
Upp till min granne, hon och hennes son Theo hade en present till leah, ett par Villervalla byxor! TACK!

Nu sitter jag här hemma, loppan sover och jag har precis hällt i mig en Theraflu (förkylningsmedicin från USA) Hjälper på engång!
Tittar på Roomservice också, premiär idag. Man vill bara sätta igång och göra om på engång! Jag som älskar att shoppa spec inredning, skulle kunna byta gardiner en gång i veckan! *haha* Nä ska ta och göra lite kaffe, inte druckit så många koppar idag.. eller ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar