onsdag 20 januari 2010

Stök!

Igår kväll fick jag och Loppan flytta hem igen, nu får vi nyttja kök och badrum! Woohoo, man vet inte vad man älskar förens man saknar det!

Nu på morgonen skulle en snickare komma hit och titta på min ballkongdörr, det drar in JÄ*LIGT mycket kallluft. La parkettgolv i våras och golvfirman var så smarta.. NOT.. att såga av ballkongdörren nedtill för golvet blev så högt! Så de har sågat bort tätningslisten. Det blev vinter och svinkall sådan också och det bara blåser in kall luft!
Flera puckon har varit här och sagt att de inte kan göra nåt, så jag ringde förvaltaren. Säger bara.. HANTVERKARE!! *SUCK* Byt dörrarna om det ej går att fixa!! Så nu blir det troligtvis så... dock kan det tydligen dröja veckor innan nya dörrar kommer.. så vi får frysa in våren!

Bara för att jag var tvungen att ställa klockan och vara uppe så bestämmer sig självklart Loppan för att somna om idag, men jag fick glatt gå upp! Dags för en kopp kaffe så jag orkar denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar