tisdag 26 januari 2010

Stor OK stmpel! Stolt mamma!

Idag var vi på 6-månaders kontroll på BVC, Vi packade ihop oss vid nio och promenerade iväg till Farsta C. Länge sen man verkligen promenerade med vagnen, nu är det lite lättare att dra även om jag var dyngsur när jag kom fram.
Följer kurvan perfekt! Lite över medel på huvudomfång och längd och på medel i vikten!
Sedan fick vi träffa läkaren och hn böjde och klämde, kollade om hon kunde vända sig och greppa saker. Sedan gav hon Leah en stor OK stmpel i rumpan! Då blir man glad! (Stolt mamma)
Efteråt gick vi till Sofie och Melina, de bjöd på lunch och sedan gick vi till sångstunden i kyrkan. Träffade några andra kompisar och några från mamma-gruppen där. Leah tyckte det var super kul på sångstunden men vi fick smita ut lite tidigare för hon blev vrål hungrig! Så fikade vi lite och snackade. De har sååå billigt fika där! En stor kopp kaffe och en stor kanelbulle för 10:-!! Perfekt med den ekonomin jag har! Synd att de bara har öppet en dag/veckan.. =(

Nu är vi hemma och Leah ligger och sover, helt utmattad! I morgon ska vi följa med Sofie och Melina till Öppna fsk i Farsta. Ska bli kul! Nu är leah så intresserad av andra barn så nu blir det roligt att gå dit lite då å då!

1 kommentar:

Judit sa...

som jag sa - ge mig ditt kontonr så kan du unna dig bulle och kaffe på slevven hela veckan ;) hihi!

Skicka en kommentar