söndag 31 januari 2010

Funderar...och fnular...

Sitter här vi datan och fnular lite...
Leah har somnat.. hon har varit lite hängig idag, kräktes igår kväll. Idag har hon flera ggr bara suttit med mig i soffan och myst och tittat tv i ca 30-40 min åt gången. Det har ALDRIG hänt förut! Det är ALLTID full fart annars!

Att göra om och inredning kan man aldrig få nog av! Jag vill ta bort min nuvarande tvbänk och skaffa mig en låg /lång tv bänk. Men då måste jag få bort mitt data bord som i dagsläget står brevid, och för att få bort det så måste jag skaffa en bärbar data. Det blir dyrt! *suck* Tittar bakom mig om jag ska ta ned de två maskerna som sitter på väggen ovanför soffan och sätta dit två hyllor istället? Hmmm...
om nån vecka eller två ska jag förhopppningsvis få hallen omtapetserad! Wiiee. Den känns så mörk, känns som man alltid måste ha taklampan tänd för att man ska kunna se nåt! Så ska bli en vit tapet med blad/rankor på. Blir ju inte så mycket yta med tapet på då hallen bara består av dörrhål. *haha*

Funderar även på om jag ska flytta matborde åt andra hållet, mot min fondvägg... omväxling förnöjer! Jag möblerade om i Leahs rum i fredag kväll, Hade lite energi över och inget att göra så det blev mer öppen yta där inne!
Hmmm.. vad kan jag mer komma på för förändrig här hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar