måndag 26 april 2010

Super weekend i London!

Såååååååå härligt har vi haft det! Helt underbart!! Riktigt vårväder var det i London, solen sken, grönt på träden och gräsmattorna, blommor i vartenda fönster! Människor i flip flop (måste erkänna att jag var avis, I LOVE FLIP FLOP!) och typ inga kläder. Riktigt så varmt var det väl inte men det räckte med en tunn tröja.
Vi sov över ute på Arlanda eftersom vi skulle vara där vid fyra på morgonen för att checka in och så, var ju så osäkert om vi skulle komma iväg pga askmolnen. Men iväg kom vi och hem igen.
Gjorde av med pengarna jag växlade in gjorde jag..inga problem! Blev dock inte så mycket till mig, men till Leah och T och hemmet. Jagade runt efter schampo till Joanna, lyckades hitta hos en frissa. Så shoppade vi loss i Marc Jacobs affären. Så tråkigt bara de hade nästa inga storlekar kvar i gummistövlar, skulle köpt till joanna men de hade bara kvar 35-36 och 40 och uppåt. Riktigt tråkigt! Men jag köpte Marc Jacobs flip flops! Woohoo! Njutit av vädret och promenerat runt en massa, Oxford street, till Covernt garden och vidare.. fikat, tittat människor och bara njutit. Självklart saknat alla här hemma! Men skönt att komma bort, få lite egentid och koppla av!
Bästa kaffe stället som finns = STARBUCKS COFFÈE!!! Faan att de la ned i Sverige! Snälla kom tillbaka! PLEASE!






2 kommentarer:

Alla bäckar små sa...

Låter som en härlig resa! Starbucks finns i Sverige, på Arlanda! Du såg det inte när du var där?

Xandra sa...

Jag kan inte åka till Arlanda varje gång jag vill ha kaffe! *snyft* Vill att de ska finnas i stan och köpcentrum!

Skicka en kommentar