tisdag 27 april 2010

Ställa klockan...inte min grej!


Vilken härlig dag!! Jag har suttit på ballkongen nu i solen och läst lite. Så härligt. Passa på att koppla av lite medan Loppan sover. Vi gick upp tidigt idag, ställde till och med mobilen på ringning. Det känns konstigt att göra det, att vakna och gå upp före Leah, men snart ska man göra det varje dag. Som alltid blir det lite stressigt att packa ihop sig och komma iväg. Skuklle in till stan och prata arbete. Cissi var så snäll och ställde upp och passade Leah under tiden, de hade gått till en park och tittat på lite djur och gungat sen sov hon en stund och när alla affärer öppnade i Ringen begav de sig dit. Super gulliga Cissi hade shoppat med Leah inne på Polarn och pyret. Sååå snällt! Jätte fina kläder!
Sedan mötte jag upp dem och cissi rusade vidare till frissan, jag och Leah rullade hemmåt för att träffa Sofie och Melina. Bus, snack och kaffe blev det, MYS!
När de hade gått somnade en trött Leah och jag har som sagt suttit på ballkongen... måste åka å köpa dynor till bänkarna och fixa lite blommor! Känns lite tomt och tråkigt att sitta där ute. Fåglarna kvittrar och solen lyser!! Snart kommer T, då ska jag åka till mamsen en sväng.

1 kommentar:

Judit sa...

SNYGGING!!! DU ÄR GALET SNYGG I DIN NYA FRISYR!


(och vi ses snart!)

Skicka en kommentar