torsdag 22 april 2010

Seg dag

Vaknar till lika tråkigt väder idag med! VART ÄR VÅRSOLEN??!! Nu får det räcka med April-väder!
Leah är inte hundra. Vet inte riktigt vad det är, hon är gnällig och pipig, igår kräktes hon ännu en gång när vi åkte bil. Kan hon vara åksjuk? Jag var det soml iten, räckte med några meter i bilen så kräktes jag! Idag klarar jag att åka lååångt, men vill gärna sitta fram, sitter jag i baksätet kan jag känna en svag illamående känsla.
Eftersom hon är så gnällig och bryter ihop lite då då så känns det inte som åksjuka, kanske nåt virus? Ringde och bokade en tid hos läkaren idag kl 13.00 så får vi se om de kan hitta nåt. Hon hade öroniflamation för en vecka sedan och fick penicillin, kanske inte försvunnit helt?

Idag måste jag upp på vinden och rota fram min resväska. Hoppas på att vi kommer iväg i morgon till London. Jag är inte säker förens planet är i luften! Sen hoppas vi också att om vi väl kommer iväg att vi kommer hem på söndag också! Så ingen av flygplatserna är stängda då!

Nä nu ska jag och min gnälliga dotter bädda ned oss i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar