fredag 16 april 2010

Gårdagen..

Igår var det dags för första gången på länge att ställa klockan! Fy! Känndes tugnt att gå upp när den ringde och speciellt före Leah! Hon låg kvar och snusa så gott! Packade ihop oss och så for vi in till söder. Jag var på en arbetsintervju! Känndes bra, ska tänka igenom vad jag vill och så ska vi höras nästa vecka. Undertiden tog min kära mor Leah på en promenad längs Skånegatan, de höll på att virra bort sig men tillslut hamnade de på ringvägen igen och mamma kunde pusta ut! När jag var klar tog vi en kaffe och Loppan fick en smoothie på en uteservering på Ringvägen. MYS! Härligt att sitta i morgon solen och titta på alla människor som susade förbi.



Sedan for mamma till jobbet och jag och Leah gick en kort sväng i Ringen. Gick in på DinSko, där hittade jag två par super söta sommar skor till Leah. De hade stängd tå då jag räknar med att hon kommer öva sig att gå och kommer säkert inte vara fullt så stadig på fötterna och gärna tippa framåt på gatan.



Sedan satte vi oss på t-banan för att bege oss till min mormor och möta min pappa där. Vi kunde sitta ute på uteplatsen och fika! Så underbart. Jag skulle också vilja ha ett litet radhus med uteplats! Leah satt i "gräset" och ryckte lite. Så kom pappa och vi mumsade i oss mormors nybakade chokladrulltårta! Efter ett par timmar av mys promenerade vi hemmåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar