lördag 17 april 2010

Fredag kvällen

IKEA! Love it! Efter att suttit inne hela fredagen så bestämde T och jag oss för att åka till Ikea, jag är på jakt efter ett nytt soffbord så ville kika lite. Funderar på satsbord, eller ev ett runt bord för att bryta lite! Men åååhhh vad svårt det är!
Leah fick en krokodil, ett mjukisdjur! Hon fick själv välja färg, och satt sedan och höll hårt i krokodilen genom hela Ikea.
Blev en bänk till ballkongen också. Svårt att hitta en som passar in men Ikea hade en!! Måste hitta nån sittdyna bara. Kommer bild på den sen! Nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe och packa ihop mig och Leah för jag ska klippa och färga håret nu kl 10! Mamma tar Leah och hittar på nåt under tiden! Hoppas alla får en bra dag så får vi se om man känner igen mig sen! Hi hi

2 kommentarer:

Alla bäckar små sa...

Du letade efter ett soffbord, kan rek Imfors (runt) från ikea. Kan man ofta hitta på blocket för halva priset, vi köpte vårt för 350 kr där. Lycka till med letandet. kram

Xandra sa...

Tack! Tittat på det, men har hittat ett nu som jag blev helt kär i! ett större satsbord. Måste bara spara ett tag! hihi

Skicka en kommentar