lördag 10 april 2010

Blir en härlig lördag..

...förutom vädret!! Blä vilket tråkigt väder det är ute. Vart är den härliga våren? Solen som värmer, nu är det kallt och blåsigt.

Idag blir det en bra dag! Det känns så, känns riktigt bra! Leah är hos T så jag fick sovmorgon, vaknade halv tio! Minns inte när jag sov så länge senast?! Njutit av frukost och kaffe. Idag ska jag träffa underbara Judit. Hon får en alltid på glatt humör, hon är en härlig tjej! Vi ska ta en fika i gubbängen, finns ett mysigt fik där och det finns ofta plats. Slipper man åka ex in till stan eller Farsta C. Bra att de öppnade, behövdes ett mysigt och BRA fik här i området.

Annars idag ska jag nog ha tvättstugan, mindre kul men ett måste. Ska försöka att rensa lite i garderoberna här hemma. Även det ett måste. Men det kan bli rätt kul om man sätter på lite bra musik på hög volym, när jag väl kommit igång så brukar det vara svårt att sluta!

Lägger upp några bilder på Leah och hennes pappa från i veckan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar