onsdag 7 april 2010

Är jag gammal?

I morgon blir det besök till läkaren, Leah har haft feber till coh från sedan i fredags. Idag har hon varit super gnällig och väldigt hängig, så vill kolla upp henne.
T tog henne en stund på dan idag då passade jag på att åka och träna! Såå skönt! Passa på att få träna på dagtid, då det är mindre folk iof så var det väldigt många ungdomar där. De har väl påsklov och får träna för en tia, så de försvinner väl när veckan är slut! *haha* Hade två tjejer på löpbanden brevid mig idag, och jag tjuvlyssnade lite på deras konversation (går ju inte att undvika att lyssna)
" Ska vi gå ut ikväll?" "Nä jag pallar inte, har inte så mycket pengar, asså jag har ju pengar men känns inte värt att gå ut" "... fick kunde inte låna ** lägg och det är ju inte roligt att gå ut om inte ** följer med!" ""asså jag har typ gått ned massa sen jag började träna.. inte ställde mig på vågen och jag vägde 60kg, och det är ju faktist inte mycket eftersom jag är nästan 1,70 lång" " Nä precis! Man ska inte bry sig vikte om man inte ser tjock ut"OSV.... SHIT! Jag skäms, jag har nog också snackat så och tyckte säkert jag var super tuff då! Gammal jag kännde mig när jag stod brevid dem idag.

Dags att mysa med mitt hjärta som är vaken efter att ha fått en alvedon, de gör susen!

2 kommentarer:

Alla bäckar små sa...

Närå, du är inte gammal, kolla på mig..usch..är ju hela 7 år äldre än dig...puh. :-)
Jobbigt med Leah, hur har det gått?
Axel är idag oxå febrig, hängig, gnällig, och har kräkts upp allt han äter. Men har fått i honom lite vätskeersättning iaf.
Kram på er

Xandra sa...

Hej! Va hos läkaren idag och Leah fick pencillin mor öroninflamation. Så hoppas hon blir bättre snart!
Hoppas Axel kryar på sig! Kramisar

Skicka en kommentar