torsdag 26 augusti 2010

Zzzzzz

Jag skulle aldrig klara ab att jobba på bank! Shit vilket trååååkigt jobb!! Det tog närmare en timma att köa på Nordea, visst nu är det väl mycket folk spec pensionärer som ska ta ut sin lön. Men mitt ärende, att få min framtida lön insatt på mitt konto tog max tre min! Sen tvungen att gå till Swedbank för att få denna lön insatt på mitt konto!!! Utan att Nordea skulle ta en massa avgifter! Där var det dock inte alls lika mycket folk. Jag är glad att jag fixar det mesta via internet banken och slipper stå och köa varje löning!

Nu sitter jag äntligen på t- banan, slutade ett idag och tur va väl det så man hinner utföra bankärenden eftersom bankerna stänger tidigt.
Nu ska jag åka och möta upp Leah och T på dagis! Det är Leahs första dag idag, heldag 9-15. Så nu ska jag dit och få hälsa på och träffa personal och titta lite! Jag tror hon haft en toppen dag och trött är hon nog nu, undrar om hon somnade på vilan!? Ska bli spännande att höra!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar