fredag 27 augusti 2010

Tröttare än tröttast

Möttes av en blick som såg ut att inte ha sovit på x antal dygn igår när jag kom till förskolan! Den blicken tillhörde Tomas! Hi hi han var väldigt slut efter heldag på förskolan. Leah var lite piggare, de satt och åt mellis när jag kom igår. Allt hade gått bra, dock tyckte T att personalen inte tog nån kontakt med barnen alls under dagen, får se om det ändras idag . Leah måste ju veta vilka de är när hon sedan ska lämnas själv där! Dagen hade flutit på bra, hon hade somnat en timma på vilan. Det trodde jag inte. På kvällen var hon dock väldigt uppspelt och sprang runt och busade, men hon somnade direkt på kvällen och har sovit som en stock hela natten!! Idag är en ny dag, och idag ska de vara ute på gården och leka lite. Var kul att träffa Anna också! Felicias mamma från min mamma-grupp, vi har inte setts på länge!

Nu är det Fredag!! Jag är på väg till jobbet och hoppas att denna dag ska gå FORT!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar