lördag 14 augusti 2010

Lediga lördag

Idag har vi haft en fullspäckad dag! T åkte iväg tidigt för att jobba denna dag, jag och leah var kvar hemma en stund och laddade batterierna för träning, Leah fick vara på Mini sats för första gången!! Det gick bra, hon hade varit lite leden till och från men hon har ju aldrig varit bort lämnad till någon vilt främmande förut! Det har alltid varit mormor, Joanna, någon hon känner. Jag var inte borta så länge, och fick en stor kram när jag kom! Det är en mysig känsla att veta att man är saknad!!
Hem och äta lite och vila, sedan kom Mica och Nowa över på lite bus! Vi gick ned till plaskis, så varmt idag och bäst att passa på när det är bra väder. Gullungar!!
De följde med hem efter och lekte inne en stund, krigade om leksaker och uppmärksamhet.








Till middag blev det pannkakor, det är inte min specialitet! Jag är super dålig att steka pannkakor, Tomas brukar få ta över efter de första. Denna gång var det han som började steka och var den som blev arg och gav upp så jag fick glatt ställa mig vid spisen och steka klart! Morr!! Leah gillade grädden och sylten!





Nu har Leah precis somnat , vi har varit och hyrt film så ska bädda ned oss i soffan, jag med kaffe och en chokladkaka och Tomas med Cola och chips!! LÖRDAGS MYS!!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar