måndag 9 augusti 2010

Helt slut

Nu ligger jag och ska natta Leah, kom hem vid kvart över sju. Jag har haft en bra dag på nya jobbet, halva barngruppen till en början och några i personal styrkan har semester så en ganska lugn start. Men helt slut är jag ändå, Många nya namn och rutiner att komma ihåg. Jobbade 9-17 idag och sedan mötte jag upp mina två älsklingar i Gullmarsplan så åkte vi ut till min pappa för att få hus/pool instruktioner, de ska åka till Kroatien i ca 3 veckor så vi ska hålla ett öga.

Nu har nog Leah somnat, jag bad T fixa en kopp kaffe till mig medan jag natta tror inte han gjort det.
Eller vänta... Nu hör jag honom fixa det! Jag får ligga kvar nån minut... hi hi

Se hur länge jag orkar hålla mig vaken ikväll....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar