tisdag 31 augusti 2010

Right now

Just nu känns det bra! Livet känns toppen och pusselbitarna börjar läggas på plats igen. Jag mår bra!! Det är bara en pusselbit som kommer saknas ett tag framöver, Joanna min närmsta vän ska flytta! Jag är otroligt glad för deras skull men lite ego och ledsen för min skull, denna helg flyttar de till söder. Kommer kännas så otroligt tomt, från att ha bott på samma gata med ett hus mellan, kunna ses nästan närsom, kilat över till varandra på morgon kaffe, setts i parken med barnen tidigt innan alla andra vaknat, nu blir det inte så... Inte allt detta spontana träffandet. Veckorna kommer bli svåra att ses i med tanke på jobb och hämtning och lämning på dagis mm. Men vi kommer klara det! Jag vet att de finns där och det är egentligen inte så långt bort men det kommer kännas så i början! Älskar er! älskar min familj!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar