tisdag 17 augusti 2010

No more empty space

Jag har haft två intensiva dagar fulla med information och planering! Jag känner att mitt huvud är fullt!!! Det får inte plats en enda liten detalj till...
I morgon är det en ny dag, nästa alla barn kommer tillbaka och nya inskolningar börjar. Jag hoppas att jag under natten hinner bearbeta och sortera all info från dessa två dagar så jag kan få in ett och annat nytt namn på minnet i morgon !? Känner att det kommer bli en tuff dag, men rolig!
Tack min kära pojkvän för att du inte blir sur att jag nästan somnar samma tid som Leah nu de första dagarna. Tror jag kommer palla lite mer från nästa vecka då det blir schema tider som gäller. Då ska jag nog klara mig att hålla ögonen öppna lite längre... *smile*
Nu är det dags att sluta dem för natten... Natti natti!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar