torsdag 19 augusti 2010

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!

Det blev inget mardröms pendlande!! Leah har fått dagisplats, i Hökarängen!! Inte på vilket dagis som helst heller... där jag gick som liten! På Trädgården. Får hoppas bara att det är lika bra som när jag själv sprang och lekte på gården.
Hon ska börja på avdelningen Grodan.
Vi fick hem papprena igår och redan nästa onsdag ska hon börja, de har 2 veckors inskolning, hoppas hon är lika frammåt under inskolningen som annars! Tomas ska ta inskolningen eftersom jag börjat jobba.
Såg en rolig sak när jag var där igår och pratade med dem att Felicia ska börja på samma avdelning! Vi gick i samma mamma-grupp som hon och hennes mamma Anna.
Känns lite pirrigt måste jag säga, men sååå kul! Jag tror att när hon väl är van och känner sig trygg kommer hn ha super kul!!

Nu blev det bara lite stressigare för mig kände jag... "har hon allt hon behöver?" "Måste köpa mer kläder" "Måste märka alla kläder" *HAHAHA*

NU KÖR VI!!!

1 kommentar:

Terese sa...

Underbart att ni äntligen fått dagisplats. Hon kommer nog stor trivas när hon väl kommer in i det nya. Kommer gå alldeles utmärkt :D

Skicka en kommentar