söndag 7 augusti 2011

Mys pys nattning!

Ikväll hade vi en super mysig nattning jag och Loppan! Riktigt myyys!!
Vi läste två böcker...eller rättare sagt jag läste för henne.
Hon har inte varit så intresserad att läsa tidigare utan mest bläddrat tio sidor i taget. Vi provade ikväll att lägga oss å läsa lite som avkoppling innan hon skulle sova och det blev succé! Jag läste Fabians duttar och Djungelboken, och Leah låg bredvid och tittade på bilderna och kommenterade då å då! Super mysigt! När vi läst klart ville hon att jag skulle läsa mer, men jag sa att vi kan läsa i morgon igen när vi går och lägger oss och det gick hon med på och kröp ner tätt intill och ganska så snart sov hon....

Får kika in på Åhlens å se om de har nå bra böcker vi kan läsa!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar