onsdag 24 augusti 2011

All by My self...!

Idag känns det som det kommer bli en lååååång och seg dag här hemma. Jag har nyss lämnat Leah på fsk, hon ville ta med sig och visa en He-Man gubbe för personalen. Tomas skulle leta efter en bilbana i sin pappas källare och Leah hittade en låda full med gubbar! Den lådan var bara tvungen att följa med hem, den ville hon inte släppa! Hemfärden för mig tog lååångt tid! Fick en kraftig sammandragning och ett super tungt tryck nedåt, fick ta ett litet steg i taget... Nu sitter jag i soffan och vilar. Ett MÅSTE idag är att dammsuga och moppa av golven, jag kan se hur tussarna gaddar ihop sig i hörnen! Nu ska de väck! Se upp snart kommer jag!!! Lite sällskap vore trevligt idag, börjar bli lite ensamt här hemma...


- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar