torsdag 18 augusti 2011

Kvack kvack

Dags att vanka hem, tog en tripp in till Söder för lite gemensam "flodhäst-häng" med Joanna! Som alltid, mega mys! Lika orörliga båda två, stånkandes och pustande...så underbart med likasinnade!

Nu väntar jag på t-banan, hem se om jag kan göra nåt vettigt och sedan ned till fsk och hämta Loppan!
Hon är så glad att vara tillbaka med kompisarna. Munnen går i ett när man hämtat henne, om vad hon gjort osv.

I morgon blir det kvalitetstid för mig och Mr.T, han har tagit kompledigt! Vi ska bl.a. Hämta vagnen, ev köpa lite kläder till bebis, kanske en tripp till Ikea för att göra slut på presentkortet där. En mysdag bara han och jag! Lär dröja innan vi har en dag bara han och jag igen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar