onsdag 31 augusti 2011

Far och fläng..

Härliga onsdag! Mys morgon med mitt lilla troll.
Lämnat henne på Grodan och vankat hem..
Inga extra känningar alls, nu vill jag att det händer nåt! Vill att han kommer innan Bf för min mamma åker till Texas den dagen och det vore kul om han kom innan och att hon finns här, vi har morfar, farmor och Roger som stand by också för att hämta Leah om det behövs.
Fr.o.m. I morgon kommer Leah bara gå deltid, skönt att få ned en kostnad lite!

Idag är det gårdsfest på fsk, kul att träffa de nya föräldrarna på avdelningen och fika lite! Sen hem och göra mig i ordning för att åka in till stan och möta mamma vi ska på Cirkus ikväll och kolla på shower Ljust och fräscht med Henrik shyffert och Fredrik Lindström. Hoppas jag skrattar mycket så det kanske sätter igång?!

Måste ta mig en tripp till Farsta c idag och lämna papper, nån som vill ses och ta en kaffe..?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar