fredag 19 mars 2010

Vår slask


Nu är vår slasket här.. inte så roligt just nu kanske men i det långa loppet så kommer den torra marken fram mer och mer!
Fick nöjet att använda min underbart snygga Marc Jacobs gummistövlar för första gången idag! Känner mig rätt snygg i dem! hahah
Joanna blev nog lite avundsjuk när jag mötte upp henne vid t-banan. Men jag lovar dig att försöka hitta ett par i london!!
Annars har dagen varit lugn, myst med leah.
Nu är hon hos T och jag sitter här hemma med lite färg i håret. Har även kletat på färg på Leahs leksakslåda, så det bli lite vitare än den var innan. Kvällen blir lugn.. Leah kommer om en stund och sedan när hon somnat blir det Let´s dance för min del, slappa i soffan med en kopp kaffe. Ladda batterierna för i morgon ska vi åka till Skansen och gå på akvariet med Joanna och Theo. Det kommer bli en toppen dag med massa bus och härliga skratt.

Nä nu är det dags att skölja ur färgen ur håret innan jag blir kolsvart, det vill jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar