onsdag 3 mars 2010

Denna onsdag

Hej hallå.. nu sitter jag här och bara slappnar av! Leah sover, vi har varit hos Anna och Mira på fm. Ätit lunch och snackat och fikat, så mysigt! Leah röjde runt bland Miras saker och klättrade överallt. Hon var super intresserad av deras hallspegel, hon kröp fram och smilade åt sig själv och pussade sig själv det såg så kul ut!
Skönt att få prata av sig lite med Anna också. Tack! Ni har det så fint i lilla radhuset.
Jag ringde jobbet nyss också.. roligt att få prata med dem lite, blir glad och längtar tillbaka! Känns tråkigt att veta att jag inte kommer tillbaka dit men men.. får åka å hälsa på lite då å då! Tvungen att ringa Åsa som var hemma också. Underbara Åsa! Du förstår och har det tungt som jag. Blir glad och mår lite bättre av att prata med dig! Vet att vi är dåliga på att ses! Men på lördag blir det middag och kärring snack!!

Jag måste ta tag i att Skriva mitt Cv också! Måste maila iväg och ta tag i att börja kolla efter jobb..känns som det är en evighet tills jag väl ska börja jobba igen, men det tar ju tid att söka och det börjas nu på våren. Ordning nu Sandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar