söndag 7 mars 2010

Super söndag!

Nu ligger Leah och sover.. idag har vi haft full fart hela dagen!
Vi klev upp på morgonen och de dröjde inte länge innan lilla Theo ropade "hej hej" i brevlådan!
Full fart på honom och Leah medan jag och joanna drack våran morgonkopp kaffe.
Efter full ös, dags att försöka få leah och somna, lättare sagt än gjort!
Men trägen vinner.. hon slocknade! Jag passar då på att hoppa in i en dusch och fixa till mig och packa ihop oss! Vi ska åka till Vincent på 1-års kalas!
Packar in mig oc Leah i bilen och lyckas hitta till Gröndal (jag har aldrig kört bil där) och hem till Marie, Ola och Vincent! De har en jätte fin lägenhet! *avis* Vi fikar och snackar, har det jätte trevligt!! Jag och Marie har inte setts sedan Leah var 1 vecka gammal, inte blivit av och hon har jobbat en period, men nu blir det andra bullar!
Efter fikan slocknar Leah i bilen... vi åker till T och hon får busa med honom en stund. Jag kilar över till Joanna och Theo och vi tar en lite promenad i området och sjunger och leker följa john! Theo är så gullig och härmar minsta lilla rörelse jag gör, eller han försöker härma *hihi*
Senare på e.m hämtar jag upp Leah igen och vi åker över till mamma/mormor på söndagsmiddag...Tacos! Gudmor Cissi kom också dit och gudfar Roger var självklart där också. Full fart på Leah igen..krypa efter och nypa tag i katterna och busa med cissi.. inte undra på att hon slocknade i bilen på väg hem. Hon vaknade inte ens när jag flyttade över henne från bilen till vagnen och sedan klädde av henne och flyttade över henne till sängen.. helt utslagen liten kämpe efter denna dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu blire andra bullar. Tack för att ni kom på kalaset. Tänk vad tiden går fort. Kram vännen /Marie

Skicka en kommentar