onsdag 10 mars 2010

Sthlm i vårsolen

Åhh nu är det första gången som jag sitter ned och kopplar av idag, så skönt att vara hemma!
Jag och Leah har haft en fullspäckad dag med massa mys och kärlek! Vi gick upp och packade ihop oss för att åka och hälsa på jobbet. Morgon sällskap fick vi av Joanna som skulle till jobbet! Jag har glömt hur det är att åka t-bana tidigt, allt folk som ska till jobbet, stressen, att slåss om sittplats! Men på nåt sätt var det ganska mysigt! Känndes som förr.
Så kul att hälsa på jobbet! Saknar dem allihopa så mycket och det känns lite tungt att veta att jag inte kan komma tillbaka dit =( men hälsa på kan jag göra! Synd att Åsa var hemma och sjuk idag, men jag fick mysa med de andra och de goa barnen!!
Efter vi ätit lunch packade vi ihop oss på nytt och tog bussen till odenplan, för en fika med min kära mor! Leah spatserade glatt runt bland alla skrivbord och flörtade med de på kontoret!
Sedan slocknade hon som en stock i vagnen! Det var så härligt att vara i stan, vårsolen som lyste mellan husen, allt folk som köpt en kaffe och satt ute, det var inte alls mycket snö eller is på gatorna. Känns som våren kommer smygande med ett å annat bakslag, men på väg är den! Vi åkte och mötte upp Joanna på hemvägen, fick hälsa på och se vart hon jobbar, sedan tog vi t-banan hemmåt. Hämtade upp en glad Theo på dagis och väl hemma fick barnen busa lite och vi kopplade av med en kopp kaffe!
Leah har varit hos T nu på kvällen och jag har varit hos mamma en sväng.
Nu sover min lilla prinsessa, helt utslagen. Och jag ska göra samma sak! Natti Natti!

2 kommentarer:

Judit sa...

Det var kul att se er. Du är riktigt snygg du, en milf ;)

Maria sa...

Ja visst får man massor av ny energi nu när solen visar sig mycket helt plötsligt ;-) så himla underbart...ha det så bra Nelly & Maria
Du va fint foto på er

Skicka en kommentar