torsdag 25 mars 2010

Typiskt!

ALLTID!! Alltid blir det så.. jag bokade tvättstugan igår kväll och då fanns det bara idag kl 07.00...ja ja.. jag har inte så mycket val än att ta den tiden, då min nyckel slutat fungera i måndags när jag skulle tvätta. Fick beställa en ny och den kom igår, och under dessa dagar har tvätthögen vuxit till ett berg!!
Men Leah har vaknat runt sju tiden denna vecka så då passar det bra när man ändå är vaken tänkte jag! FEL!!! Självklart ska hon då ta sovmorgon! Och hon sover fortfarande! Jag har varit 2 vändor till tvättis och ska om 45 min gå och hämta alla nytvättade kläder! Varför?! Om jag inte bokat tvättstugan hade hon säkert varit vaken sen sju! *morr*

1 kommentar:

Hanna o Elliot o Nelli sa...

hihi typiskt barn! ;)

jag läser din blogg från nån dag sen! Jag har dig på min msn än och såg där adressen och blev nyfiken!
Vi har en förflutet med råttor du och jag, men de va väldans länge sen! ;D

Skicka en kommentar