fredag 7 maj 2010

Roadtrip till Enköping och Malin

Igår tog jag och Leah oss en roadtrip till Enköping!
Vi gick upp och åt frukost och sedan packade vi ihop oss och in i bilen. Full tank, så bara att gasa. Åkte vid nio hemifrån och kom upp på E4:an, *suck* rullade i ca 30-50 km/tim, hela vägen till E18. Tog mig 35 min att ta mig till andra sidan. Väl på E18 gick det fortare. Skönt att ha farthållare i bilen, bara styra och titta frammåt. Kom fram 10.20 till Malin. Saknat dig sååå! Sågs senast i Januari. Det är alltid lika mysig att träffas, prata om allt möjligt!
Vi tog en fika hemma hos henne, sedan gick vi ut på en promenad. Enköping är en sån mysig stad. Litet centrum och vatten, och grönområden. I centrum blev jag påhoppad av en tjej från Phonehouse, ja ja jag kan inte säga nej, eller kan kan jag men har svårt. Ändrade mitt abonemang lite, till det bättre! Och Leah fick en alldeles egen mobil av tjejen. Hon blev jätte glad! slipper hon leka med mammas ;)
Vi åt lunch och snackade mer, passade två hundar. När klockan blev 17.30 var det dags att rulla hemmåt. Ska åka tillbaka om några veckor. Då ska vi åka båt, grilla och festa lite! Leah hade knappt sovit på hela dagen, så hon var super trött. Hon somnade nästan direkt i bilen. Resan hem gick bra, och när jag kom hem fick jag Mc. Donalds serverat av T. MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar