måndag 10 maj 2010

Vingåker!

Igår blev det en roadtrip till Vingåker. Min mormor skulle besöka en släkting hon ej sett på mååånga år. Så mamma skulle köra ned henne och jag följde med mamma som sällskap. Vi lämnade av mormor och så passade jag och mamma på att åka till Vingåkers Factory Outlet för att fördriva tiden. Fanns väl ganska mycket, mycket märkeskläder, vi hade ju inte hela dagen på oss så tur att vi är vana shoppare och kan scanna av snabbt vad som är intressant och inte. Kikade mest på barnavdelningen, hittade inget direkt. Fyndade ett par skor till mig! Reebook, tyg med skinn mitt fram, super sköna och lätta! Super snygga! 399:-!!.

När vi kom hem mötte T och Leah upp oss hos mamma så åt vi wok och indisk mat. Gott gott! Sedan åkte jag, T och Leah hem. Haft en riktigt mysig helg!

Idag är det super tråkigt väder, så vi passar på att mysa och pyssla hemma. Målarn var förbi nyss och fixade lite på mina ballkongdörrar så de är nästa klara i morgon.
Ska sy klart sittdynan till vagnen också. Vika tvätt.. mm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar