söndag 23 maj 2010

En regnig söndag..

Idag har vi haft en riktigt skapp dag. Vi har passat på att städa av hemma, fixa lite och myst! På fm medan Leah sov sin fm lur tittade jag på en film, Hatchiko, om en Akita hund och banden till hans husse. Blödig som man är så fällde jag några tårar. När Leah vaknat åkte vi till Farsta C och köpte lite kläder till henne, tråkigt utbud men lite hittade vi. På em fick vi besök av Joanna, Kenneth och Theo. Barnen busade/bråkade, jag och Joanna tittade lägenheter/radhus på Hemnet och Kenneth och Tomas snackade motorcyklar. Stort tack till dem båda som passade Leah igår kväll när T och jag var på spökvandring i Gamla stan. Leah hade haft en toppen kväll och skött sig bra och varit på strålande humör. Spökvandringen var bra, kul att få höra både historia och kanske onödigt vetande på ett annorlunda och roligt sätt. Guidens inlevelse och små teater saker för att fånga gruppen lyckades! Tips, vill ni göraa nåt roligt och annorlunda nån kväll så boka en vandring.

Nu sitter vi här i soffan, Leah har somnat. I morgon på fm ska jag vara barnvakt till Nowa, Leahs syssling. Jag hoppas på två snälla och medgörliga barn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar